Hijack this2.04


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 23 ارديبهشت 1390
بازدید : 1364
نویسنده : محمد

 

یکی از مسائل آزاردهنده در مورد نرم‌افزارهای Spyware این است که تعدادی از آنها بسیار با دوام و پایدار هستند. گاهی فکر می‌کنید که با استفاده از برنامه‌های معروف ضد این گونه نرم‌افزارها آنها را به طور کامل حذف کرده‌اید اما به زودی متوجه می‌شوید که هنگام بوت شدن کامپیوتر آنها باز می‌گردند. اگر می‌خواهید برای همیشه از شر این نرم‌افزارها خلاص شوید، Hijack This را امتحان کنید. 
Hijack This ابزار رایگانی است که به عنوان آخرین چاره استفاده می‌شود و بهتر است که بعد از استفاده از راه‌کارهای دیگر مانند Ad-Aware وSpybot search & Destroy و اسکن کامل سیستم آن را به کار گرفت. اما اگر کامپیوتر شما با نرم‌افزارهای جاسوسی آلوده شده باشد. Hijack This می‌تواند با بررسی کامل سیستم و جستجوی تمام بخش‌های پنهان در ویندوز آنها را بیابد. 
Hijack This با بسیاری از برنامه‌های ضد Spyware تفاوت دارد. این برنامه تلاشی برای شناسایی کد انجام نداده و آن را به طور اتومایتک حذف نمی‌کند. برای استفاده موثر از نرم‌افزار فوق به کمک یک متخصص نیاز خواهید داشت مگر اینکه بتوانید برنامه Spyware را از طریق کلیدهای رجیستری و فایل‌های DLL آن شناسایی نمایید. یکی از منابع مناسب، گروه داوطلبان TomCoyote Forum می‌باشد. 
از آنجاییکه Hijack This ابزار قدرتمندی است، می‌تواند بخش مهمی از ویندوز را از بین برده و کامپیوتر شما را غیرقابل بوت کند. بهترین کاری که در این مورد می‌توانید انجام دهید این است که قبل از استفاده از آن یک نسخه پشتیبان کامل از سیستم تهیه کنید. اگر از ویندوز XP استفاده می‌کنید حداقل یک مرحله بازیابی سیستم ایجاد نمایید تا بتوانید تغییراتی را که اعمال نموده‌اید خنثی سازید. 
به این منظور Start->Programs->Accessories->System Tools->System Restore را کلیک کرده و پس از انتخاب گزینه Create a restore point و سپس Next دستورالعمل‌ها را دنبال نمایید. اجرای برنامه نیز آسان است: ابتدا HijackThis.exe را دوبار کلیک کنید و سپس دگمه scan را که در گوشته سمت چپ در پایین صفحه قرار دارد برگزینید. برنامه لیستی از فایل‌هایی را که در ۳۴ محل مختلف (جاهایی که Spyware می‌تواند وجود داشته باشد) یافته و نشان می‌دهد. سپس برای ایجاد یک فایل متنی از نتایج به دست آمده دگمه Save log را ( که بعد از کامل شدن اسکن جایگزین دگمه scan می‌شود) کلیک کنید. اکنون می‌توانید این فایل را به همراه توضیحاتی درباره مشکلات به وجود آمده و نشانه‌های آنها به Tomcoyote Foram یا جایگاه‌های دیگر مربوط به Spyware پست کنید. 
خلاص شدن از ورودی‌های مربوط به Spyware در Hijack This همیشه به آسانی انجام نمی‌گیرد. بعد از اینکه یک داوطلب حذف چند ورودی را توصیه می‌کند برنامه Hijack This را دوباره اجرا نموده و کادرهای کنار ورودی‌های توصیه شده را علامت بزنید. با کلیک بر دگمه Fix checked این ورودی‌های رجیستری حذف می‌شوند، اما گاهی اوقات با بوت شدن مجدد سیستم این کلیدها می توانند بازیابی شوند. در چنین شرایطی، داوطلبان توصیه‌های بیشتری را ارائه خواهند داد. استفاده از Hijack This دشوار است اما اگر سیستم‌تان مورد تهاجم نرم آفزارهای Spyware قرار گیرد از داشتن چنین برنامه‌ای خشنود خواهید شد. با تشکر از:www.persianarticle.com

حجم:1.3mb

کلیک کنید:دانلود





:: موضوعات مرتبط: امنیتی , نرم افزار ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , رایانه , hijackthis2 , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرورگرها و آدرس mororgar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com